öppna förskolan.

Idag gick jag & melissa till öppna förskolan med Saga & Lilly på mariakyrkan. Alla barnen va lite större så Melissa va minst. Hon blev överstimulerad tror jag av alla ljud och intryck så hon somnade rätt fort där borta. Lekte ett tag
med Lilly sen gick vi hem. Innan vi gick hem köpte jag en morotskaka på vaniljdrömmen, 15kr. Billigt och bra om
man inte orkar baka :)

Nu är melissa vaken och sitter och vill ha uppmärksamhet, jag är trött eftersom vi klev upp tidigt imorse. Kvart
i åtta.. brukar få ligga i sängen till tio iaf!

Senare idag blir det ridning med syster, synd bara att det är sånt dåligt väder. 
För de andra så känner jag mig inge pigg tror jag har feber eller nått, svettas konstant
och mår allmänt illa. Är inte gravid igen det vet jag för jag satte in en stav i armen
för 2 månader sen typ. 

Jaja nu måste jag ta upp melissa och roa hon lite granna, skulle vara skönt att sova lunch
för ovanlighetens skull.

Amningen blir bara sämre och sämre för den delen.. inatt hade jag nästan inge mjölk  alls.
Jag gruvar mig tills den är borta helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0