shoppingdag!

På dagen idag har det varit en pest. Melker har spytt, varit dryg och förstört en dyr ljuslykta jag hade hemma.
Melissa har varit jätte grinig över allt, knappt sovit något och varit hungrig men vägrat nappflaskan som vanligt.

Senare kom fanny då hon slutat skolan, vi for iväg på stan och hittade äntligen en klännings som jag kan ha
på dopet! Köpte även en stickad tröja, en halsduk, 2 vantar till melissa och några lådor jag ska ha i hyllan i badrummet. Robin mötte upp oss på stan och han köpte en skjorta & skärp.
Vi fettade oss med ett frisco mål på max men det va vi värd efter timmar på stan med en halv lojj unge.

I slutet av den här månaden tror jag att jag ska köpa en sommarvagn till melissa. En carena swing. va
erbjudande på den på barnenshus sen. halva priset nästan. Någon som vet om den är bra? Lätt att köra med,
en bra sommarvagn alltså?

Nu har melissa sovit ett tag så nu ska ja trycka i hon ersättning så kanske hon inte hinner protestera.
Imorgon har jag inget planerat, vilket är skönt. Skulle  fara och rida men johanna är sjuk. är ändå
inte på sånt humör för att fara till stallet.

Sen är det fredag & helg vilket betyder fullt upp för mig.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja det brukar gå lite upp och ner tycker jag. Men du behöver ju absolut inte känna någon panik. Har ju inte alls gått lång tid sen hon föddes ju! :)

2010-10-21 @ 20:36:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det låter sunt! Finns många som får panik redan efter nån månad! Och ja, det behöver man ju inte ha.

Du får se till att slänga upp lite mer bilder på bloggen tycker jag! :P

2010-10-22 @ 12:46:34
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja jag är också bra på att glömma bort att ta kort. Men ibland får jag mina ryck och då fotas det för flera år framåt känns det som ;) Har ju köpt mig en systemkamera så egentligen borde jag se till att lära mig den och sen använda den flitigt :P

2010-10-22 @ 19:38:32
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja men precis! Du får filma sen när Melissa blivit lite större. Första stegen, första födelsedagen osv. :)

2010-10-25 @ 00:25:59
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0