fotografering!

Idag tog vi oss en promenad till intersport & babyproffsen. Fanny köpte en adidas tröja, Robin köpte en puma mössa.
Jag köpte inget (duktig Linn). Vi fotograferade även Melissa. Det var någon person där som tog kort, melissa tok-skratta inte, vilket var synd. Men tror kortet vi valde blev helt okej iaf!

Sedan gick vi hem, käkade lunch (tonfisksallad) och det blev även en promenad med Saga. Trevligt trevligt.
En powernap sedan mat, Kyckling, fullkornsbulgur och sallad!

Är inne på dag 2 i mitt "nyttigare liv". Känns lite jobbigt eftersom ja ja vet inte, men jag är ju så van att
äta godis o kakor o skit. Längtar tills på lördag då jag får äta godis! tycker inte att man ska svälta utan
att man faktistk måste unna sig själv gott annars orkar man inte fortsätta? Inte jag iaf.
Tur jag har en pojkvän som hjälper mig iaf så gott de går och har rätt bra kunskap också.

Melissa sover och jag ska gå och rycka i robin nu så ska vi lägga oss och kolla på en film..
Btw så såg vi på prins of persia igår, helt okej faktistkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0