shopping imorn!

Imorn ska jag och Robin på stan (självklart Melissa också). Vi ska köpa ett par jeans åt robin eftersom han inte äger ett ända par. Kanske kan vara bra att ha ett par jeans till dopet, eller hur? Han ska köpa ny vinterjacka också för den delen. Och jag, jag ska inte köpa någonting alls åt mig själv. Kanske godis, får se hur sugen jag är kanske väntar tills på lördag!


Hittade iaf en väldigt söt dinosarie dräkt som jag ska köpa till Melissa om den finns hemma!

Om inte den finns hemma tror jag att jag ska köpa en jätteskön björnoverall från åhlens, den var sjukt mysig.
Vill köpa björnmössan till melissa därifrån men fanns inte rätt storlek :(

Idag somnade gummsan kl 7, trodde hon skulle vakna vid 8 tiden eftersom hon vanligtvis gillar att somna vid nio tiden. Men tji fick jag hon sover fortfarande. älsklingen <3 Så nu har jag haft tid att ta mig ett skönt bad och vilat armarna lite grann. Men är fortfarande på rätt dåligt humör.
Inte min dag idag riktigt.

Ne nu ska jag försöka sova eftersom robin har fått för sig att vi ska vara på stan typ vid tio tiden imorn.
Men lycka till med det säger jag, jag tippar på att vi är där vid tolv tiden.
Vad har era barn för sov vanor på dagen och natten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0