söndag!

vaknade kring åtta när man hörde lillan i babyradion, då klev vi upp och busar för fullt,
robin sover fortfarande, men inte så länge till. för snart ska jag börja fara mot jobbet,
jobbar 11-20 idag, rätt jobbigt. men vad gör man inte för pengar? känns som jobbigt att
säga nej till att jobba helg då en helg är lite över 2000 efter skatt....
iveckan har robin varit hemma, han har varit "sjuk". inte för att vi har fått nå mer gjort nu
då han ha varit hemma, snarare mindre... meeen vi har iallafall köpt en ny tvbänk! :) :)
och nästa vecka ska vi nog fara och köpa en ny soffa (om vi nu kan komma överrens om nån,
inte för att det har nån betydelse, jag bestämmer i slutändan :P )
jag funderar på att köpa den här, fast i en annan färg, fast ivlken ska vi se för då kan soffan
kosta upp mot 16995 kr,
http://www.em.com/web/mobler_vardagsrum_soffor/Webb/Produkter/Soffor/GENEVE_hornsoffa_m_divan__plus__oppet_avsl_hoger-24249.aspx
saken är att det finns liknande soffor för 10 typ, men dom är lite mindre och har mindre sittyta och
jag vill ju ha en stor soffa med mycket plats och stor sittyta, så jag veti nte om man ska spendera
lite mer pengar när man ändå ska köpa en ny soffa... jag vet inte , vi få la se!
Har även köpt en sommarvagn till melissa (och mig) Det blev en bugaboo bee! äntligen säger jag!
förrut tyckte jag dom va asfula, men ju mer jag har kollat på den så har den bara blivit snyggare och snyggare.
vi köpte den begagnad dock, men den är i jättebra skick, knappt däcken ser använda ut så det är bra.
vi fick med så vi har en khakigrön suflett och en rosa :)
men men, nu ska jag dricka en shake och kasta lite kallvatten på robin så han vaknar till liv.
ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: eriika

det går att köpa typ "startpaket" på konstnärsshoppen inne i stan för 400kr :)

2011-04-25 @ 00:21:35
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: eriika

här kan du läsa mer om startkitet :) http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=450396

jag fick dock fara och köpa mer pärlor i vissa färger då dom tog slut efter typ halva tavlan.



det tog ungefär 8 timmar för mej att få den där gjord, de e ju massa småpill och kräver tålamooooood (halleluja moment för mej:P) men rätt avkopplande ändå.. och när man sen ser resultatet så känns det mycke bättre. haha

2011-04-25 @ 08:54:28
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0