åh vad livet ska gå upp och ner. alltid sk...

åh vad livet ska gå upp och ner. alltid ska vissa saker alltid vara ivägen och inget ska någonsin va perfekt (utom melisa). ikväll har jag och mali gjort efterätter till imorn.(robin ha varit hos dom mr paul o förberett till förrätt o varmrätt) vi hann även få i oss nå groggar under tiden. och alltid näf ja ha fått i mig lite sprit så blir jag så tankspridd. men ja vill bara säga att ikväll ha jag kommit underfunn med vilken underbar pojkvän jag har. även om jag under längre tid ha känt mig så irriterad på han för de mesta. men han ha verkligen offrat så mycket för mig (speciellt melissa) att vi få göra vad vi vill, ja få säga upp mig från jobbet,börja plugga bli arbetslös, ja vad ja vill. köpa vad ja vill. resa vars ka vill. och att vi numera har mer gemensam tid, vilket ja även uppskattar mest av allt. och att jag verkligen har världens bästa kompis, malin. och då kommer min andra tanke. hur kan ja va så förstörd? hur kan ja vara deprimerad? hur kommer de sig att ja inte har ork till någonting nuförtiden? varför har jag blivit sjukskriven för ja palla knappt va föräldraledig? jag har en dotter som ger mig sån otrolig kärlek och som verkligen är mitt allt. hon förgyller min vardag men ändå känner man sig värdelös. jag har föräldrar och syskon som är världens bästa också, men även dom har det jobbigy just nu. så man kan inte begära så mycket. hur kommer det sig att dom flesta mår dåligt nuförtiden? har fokk alltid gjort det? hur va de förr i tiden innan medicin och allt möjligt fanns. hur orkade alla med då? varför känns det som att dagens samhälle är svagare än då? eller är det så att vi är starkare? jag vet iallafall inte. och nu ska ja sova, så jag orkar med nyårsafton imorn. och jag har inte gjort nå nyårslöftenm, för dom uppfyller man aldrig ändå uton jag har samma inställning son jag har haft hela tiden att jag gör allt jag kan för dom i min nähet. detta blev ett långt och tjatsamt inlägg. men det skiter jag i för det är det sista jag gör 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0