nån dag innan jul sådär..

snacka om att inte ha nån ork alls!
ha börja äta nån jävla medicin som tar musten ur mig.
men det sägs att första 2 veckorna är värst.
Har blivit sjukskriven också, känns jävligt skönt att spara
föräldradagarna faktistk!!  och har fått nå sömnhjälpmedel
så jag ska sova bättre på nätterna. fast ha fått en ny sort
för första fick ja kramper och ryckningar o stickningar av i hela
kroppen.
och idag är jag bakis. ja fattar inte hur det har gått till.
jag och malin skulle ta oss en drink och det sluta med
att vi hade shotta upp en sourz flaska och druckit upp
över en sjua. och när man dricker så sällan så borde man
vara mindre tålig.
jaja nog om det.
mitt shoppingberoende forstätter och melissas senaste julklapp
blev denna:
en brio dockvagn, jag tyckte den va så snygg så jag bara vaa tvungen o köpa en.
så nu har jag köpt :
en rosa bobbycar
en kassa apparat
en bultbräda
en doktorsvagn
några gossedjur
en skrållan docka
en dock sulky
briovagnen
en brio tågbana
kläder
nån bok
och inge mer va jag kmr på. hoppas hon blir
nöjd bara. nog för att hon inte fattar, men ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0