nu är julen över. rikigt skönt att fira de...

nu är julen över. rikigt skönt att fira den hemma hos oss om ja få säga de själv. idag har vi skippa julresterna och ätit oxfile m vitlökssmör o potatisgratäng. riktigt gott. har även blivit sjukskriven så slapp jobba jul/nyårshelgen. också jävligt skönt. chefen inte lila glad dock, men vad bryr jag mig om det? spar föräldradagar också vilket är bra eftersom dom börjar sinas bort!! vad mer kan ja tilllägga? melissa ha lekt på hela dan med sina julklappar, jag har sovit i soffan och sovit och M har då även passat på att terrorisera mig med att dra av mig kuddar o täcke o peta mig i ögon,näsa,mun dragit mig i håre. hoppa i mitt ansikte. men de fick mig inte ens att vakna idag. jaja nu ska ja ta mig ett bad o sen sova tråkig som man är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0