faaaaaaaaaarliga lilla bebis!

Usch så rädd jag blev häromdan! jag satt o snacka med syrran i telefon, hon va påväg hem efter att ha varit här hela dagen. melissa sitter på golvet och helt plötsligt står hon upp med soffan som stöd. jag blir helt paff och vet inte vad jag ska säga. eftersom hon satt ju nyss på golvet. jaja jag her iaf ner hon på golvet igen, sen ser jag hon ställa sig upp för soffan igen. min lilla bebis, hon va då bara 6 månader och 1 dag. 

Ska hon redan börja ställa sig upp själv med hjälp av saker? uscha farligt är det ända jag tänker på!
hon kryper ju så bra nu, varför inte nöja sig med det? varför skrämma slag på mig istället?
sen försöker hon som studsa upp när hon sitter fritt på golvet, som ställa sig upp, men hon hittar inte
balansen än såklart, så nu slår hon bara ihjäl sig. jag skulle gärna velat att hon skulle vänta ett tag
med det här..
btw, i måndags  va vi och tog kort på melissa på sandro! blev jätte fina kort, ska hämta ut dom på måndag.
synd bara att det är så dyrt att ta kort hos fotografer. man skulle ha känt någon med systemkamera som
är duktig och kan göra det billigare.
(såklart nu medans ja skriver dehär så ramlar hon efter ett försök att stå och slår huvudet, pappa ska inhandla en såndär ful tyghjälm åt hon, det läääääääre ju behövas!)
ne nu ska ja gå å ge lillan lite gröt. mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0