rosa moln

Hejj.
Livet är bra, melissa växer så det knakar. Hon sitter och kryper kortare bitar. äter bra och har nästan slutat amma helt nu. Idag fick hon bada själv för första gången i badkaret, det tyckte hon va mycket bättre än när ja håll i hon.
Hon är helt enkelt världens mest underbaraste dotter, sällan grin och så utan hon är nöjd över det mesta.
älskade dotter min :)
Robin har haft semester sen den 22 och julen va bra och nyår va bra men väldigt lugn.
Jag har börjar jobba lite grann, vilket jag känner att jag borde ha väntat med. men
extra pengar är alltid bra.
Ja ja är nöjd nu och mår ba toppen, vi alla gör det.
jaja, hoppas ni kommer ha ett bra år framöver för det ska då ja göra allt för att få ha!
Nu ska ja lägga mig i soffan igen och kolla på house med bästaste robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0