helgen!

i fredags blev det utgång med saga & nina. det va kul :) blev riktigt full som vanligt men när man väl festar äre lika bra med all in :) vi for på allstar och ja de va de ;P
igår så sov melissa hos mamma för första gången, hon somna halv nio och sov hela natten utan ett ljud !
älskade lilltjoffsan min <3
denna dag har varit rätt lugn, vi tog en promenad till obs imorse för robin ville ha trädgårshandskar och orkidenäring och en spade till rabatten typ. saga kom förbi och vi va i lekparken ett tag, sen ha ja väl inte gjort så mkt mer.
sitter och väntar på att kl ska bli 9 så ska ja se bb. nog för att det inte är lika bra som början MEEEN
jag hoppas att peter åker ut ikväll så det kan va värt att kolla på!!


ha för övrigt förstört mitt photopearls motiv, hade bara lagt 4 plattor, så denna helg ha jag också tillbringat
nån timme med att sortera pärlor, inte kul. men jag kan inte fortsätta om jag inte är nöjd med färgsätningen.
vill inte ens ge bort den då....

nu ska jag fortsätta kolla på blocket och vovve.nu efter hundar. kanske bli en staffe ändå. men
veliga jag lär hinna ändra mig fort som fan, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0