IM BACK!

Oj nu va det verkligen länge sen jag uppdaterade!
Mycket har hänt sen sist, tex att min älskade älskade dotter fyllde ett.
men det känns så avlägset nu, (va faktistk 4 månader sen nu)
Vi va förbi bvc idag och fick salva mot hennes apatiska/atopiska (?) eksem,
sen undrade hon lite om hur hon va osv, så jag berätta om hennes otroliga
tjurighet,mammighet,kansjälv,slänga sig på golvet och grina och allt som inte
duger fast det duger. så hon sa nog att det är två års trotsen som är på g.
fast det hade jag anat också.
Så... jag är fortfarande mammaledig. har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra.
har kontrakt året ut, men är erbjuden fast... (typ) men det är varannan vecka kväll
och var tredje helg, så det känns inte så lockande eftersom robin och melissa är mitt
allt.  andra alternativ är att plugga,fortsätta vara mammaledig eller ja...leta nytt.
vilket innebär att jag måste skriva ett cv, söka jobb osv. och har aldrig gjort sånt förrut
så vet inte riktigt hur man gör.
VAAAD SKA JAG GÖRA?
ibland tänker jag att jag ska bli på smällen igen bara för att jag får vara mammaledig igen och slippa
tänka på mitt jobb bekymmer. men det är heller ingen bra lösning eftersom att när den mammaledigheten
är slut så blir det samma sak igen.
Men men, vi har också hunnit vara till turkiet en vecka. mardrömsresan kallar jag den!
Och imorgon flyger jag melissa och bästaste malin till gbg och ska va hos hennes föräldrar
tills tisdag! och på måndag far vi mot ullareeeeeeeeeeeeeeed! wieeeeeeho!
..... och vi har skaffat oss en kissekatt som jag kallar kisse,jävulskissen,... hon är världens sötaste,
men busig nå så jävult och att bita mig är det bästa hon vet. men mot melissa är hon världens
snällaste :) varje morgon går melissa runt med dammvippan eller vare nu är och kisse springer
efter !
Och som avslutning på detta inlägg vill jag bara säga att jag är otroligt nöjd över mitt liv,
(förutom vikten, men den är på g nu att bli av med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0