onsdag.....eller det kanske är torsdag..

Idag skulle jag egentligen ha medarbetarsamtal på jobbet för det va torsdag.
Men i min skumma hjärna så trodde jag stenhårt att det va onsdag. för det
är onsdag i min hjärna. intet kan det redan vara helg imorgon?


Imorgon ska jag ist på det där medarbetarsamtalet, ska ta upp då att jag vill
plugga under vårterminen...vilket dom inte lär bli så glad över. men jag vill
verkligen. sen ska jag med mamma och handla på maxi,sen kmr robins mamma
och äter hos oss. vilken mat vi ska bjuda på än har jag dock inte bestämt mig.
På lördag ska vi på barnloppis tror jag på nolia. (om jag kan övertala robin då vill säga)
och söndag ska vi fara till edelphoto och fotografera melissa :) Hoppas jag kan få nått
fint julkort på hon eller något! nu är frågan bara vilka kläder jag ska ha på na...
Nå tips??


jaja... nog blabbat om detta.... nu ska jag fortsätta kolla på X-factor.
Denna jacka beställde jag hem idag också från nelly =)

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/jeane-blush-396/minna-down-jacket-396309-14/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0